Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
Instytucja Zarządzająca PROW 2014 - 2020 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Strona prowadzona przez Turkowską Unię Rozwoju - T.U.R.
w ramach operacji, której celem jest wspieranie lokalnego rozwoju na obszarach wiejskich, Europa inwestująca w obszarach wiejskich. Operacja współfinansowana jest ze środków
Unii Europejskiej w ramach poddziałania "Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" w ramach działania
"Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER".

Rupieciarnia – pasja, która stała się sposobem na życie

31/10/2019
Rupieciarnia – pasja, która stała się sposobem na życie

„Rupieciarnia” – dawniej dostępna dla wszystkich przechodniów, teraz jest to zamknięta pracownia, w której zamówienia można złożyć tylko poprzez stronę internetową.

Panie, które ją tworzą – Pani Marta Zawierta i Pani Agnieszka Szczepanek to pozytywnie zakręcone kobiety, które porzucając doktorat z genetyki i nauczanie języka polskiego rozpoczęły nową drogę życia – otwierając pracownię, która przerodziła się w dobrze prosperujący biznes i poczucie spełnienia. Ich znakiem rozpoznawczym jest „otwarta dłoń”, która ma symbolizować pozytywną moc i chęć do działania. Rupieciarnia to sklep „ręcznie robiony”, w którym tworzone przedmioty mają duszę i których z pewnością  nie znajdziecie w żadnym centrum handlowym, gdyż są tworzone w co najwyżej kilku egzemplarzach, z których żaden przecież nie będzie nigdy identyczny! Wykonywane tam upominki cechują się ogromną dbałością o szczegóły i jakością wykonania, a artystki je przygotowujące, wkładają w nie serce, gdyż robią je z myślą o osobie, do której trafią. Nazwa ich marki „Heart make moments” ma symbolizować momenty sercem tworzone.

Co ważne – pracownia dopasuje się w pełni do zainteresowań danej osoby, więc z pewnością taka osoba otrzymująca wytworzony tam upominek, odnajdzie w nim cząstkę siebie.

Spotkanie to pozwoliło nam zaczerpnąć inspirację, zdobyć wiedzę nt. sposobów dotarcia do klienta i form sprzedaży, a także unaoczniło nam, że dobry pomysł oraz ryzyko to z pewnością szansa na sukces!

  • DSC_1180
  • DSC_1182
  • DSC_1185
  • DSC_1189
  • DSC_1212
  • DSC_1226