„Rupieciarnia” – dawniej dostępna dla wszystkich przechodniów, teraz jest to zamknięta pracownia, w której zamówienia można złożyć tylko poprzez stronę internetową.
Panie, które ją tworzą – Pani Marta Zawierta i Pani Agnieszka Szczepanek to pozytywnie zakręcone kobiety, które porzucając doktorat z genetyki i nauczanie języka polskiego rozpoczęły nową drogę życia – otwierając pracownię, która przerodziła się w dobrze prosperujący biznes i poczucie spełnienia. Ich znakiem rozpoznawczym jest „otwarta dłoń”, która ma symbolizować pozytywną moc i chęć do działania. Rupieciarnia to sklep „ręcznie robiony”, w którym tworzone przedmioty mają duszę i których z pewnością nie znajdziecie w żadnym centrum handlowym, gdyż są tworzone w co najwyżej kilku egzemplarzach, z których żaden przecież nie będzie nigdy identyczny! Wykonywane tam upominki cechują się ogromną dbałością o szczegóły i jakością wykonania, a artystki je przygotowujące, wkładają w nie serce, gdyż robią je z myślą o osobie, do której trafią. Nazwa ich marki „Heart make moments” ma symbolizować momenty sercem tworzone.
Co ważne – pracownia dopasuje się w pełni do zainteresowań danej osoby, więc z pewnością taka osoba otrzymująca wytworzony tam upominek, odnajdzie w nim cząstkę siebie.
Spotkanie to pozwoliło nam zaczerpnąć inspirację, zdobyć wiedzę nt. sposobów dotarcia do klienta i form sprzedaży, a także unaoczniło nam, że dobry pomysł oraz ryzyko to z pewnością szansa na sukces!
Powyższe działanie zostało zorganizowane w ramach realizacji operacji „(KO)operatywność na wsi”. Celem głównym projektu jest inspirowanie i inicjowanie działań wspierających rozwój partnerskiego podejścia na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, budowanie postaw przedsiębiorczych w szczególności pośród osób młodych, aktywizacja seniorów i wzrost pewności siebie mieszkańców obszarów wiejskich Turkowskiej Unii Rozwoju – T.U.R. oraz promocja obszaru jako miejsca sprzyjającego rozwojowi społecznych inicjatyw poprzez organizację wyjazdów studyjnych, szkolenia, warsztatu, seminarium, stoiska produktów lokalnych i filmu promującego potencjał wsi do końca października 2019 r.